sobota, 15 marca 2014

Rozdział 4

* Perspektywa Seleny

Kiedy Taylor wyszła ja usiadłam na łóżku myśląc, co zrobiłam nie tak. Taylor jest jedyną osobą z którą zawsze byłam szczera. ZAWSZE. Ona wie o wszystkim, o czym nie wie ani rodzina ani Justin. Myślę że powinna to docenić. Rozległo się pukanie do drzwi. Zdenerwowana wstałam i otworzyłam. Nikt inny jak Nick.
- Witaj kochanie. - uśmiechnął się w ten swój denerwujący sposób.
- Witaj kretynie, w czym mogę pomóc? Zgubiłeś się na korytarzu? - posłałam mu jeden z najbardziej fałszywych uśmiechów.
- Za 15 minut wychodzimy na plażę. Ubierz się seksi, żeby Hazz miał na co popatrzeć. - powiedział i odszedł. Zanim do mnie dotarło co powiedział, jego już nie było. Co znowu do cholery?! Trzasnęłam poirytowana drzwiami. Znowu siedzę na łóżku, tym razem zastanawiając się o co chodziło Nickowi? Wiem że to kretyn, ale jego słowa 'żeby Hazz miał na co popatrzeć' tkwią w mojej głowie? Nie chcę o tym myśleć. To jest obrzydliwe. Postaram się więcej o tym nie myśleć.

* Perspektywa Taylor

Wiem, że Selena zawsze była ze mną szczera. Ale ja nie mogę jej powiedzieć że spotykam się z Harrym. Obiecaliśmy sobie że nikt się nie dowie. Czuję się z tym na prawdę strasznie. Wiem że będzie miała mi to za złe. Ale.. sama nie wiem co mam zrobić. Dla niego jestem pewnie tylko kolejną zabawką. A on jest dla mnie jak narkotyk. Chciałabym być przy nim cały czas. To takie głupie. I mimo że nie chcę, wiem że taka jest prawda. Ona mnie za to znienawidzi. Ja to wiem. Zawsze starałam się żeby chłopak nie zepsuł naszej przyjaźni. I nadal będę się starała chodź to nie jest łatwe. Dostałam sms. Od Harryego. 
*treść* Cześć skarbie. Mam nadzieję że nic jej nie powiedziałaś? Myślę o Tobie. :* Harry. xx
Uśmiechnęłam się czytając treść. Postanowiłam odpisać.
* treść* Nie, nic nie powiedziałam. Ty też tego nie rób. Widzimy się nie długo. Kocham Cię! <3 Tay. xo
Wstałam wychodząc z łazienki. Stając twarzą, w twarz z Seleną.

* Perspektywa Seleny

Taylor wyszła. Nareszcie. Postanowiłam nie naciskać, a przeprosić. Zachowałam się samolubnie, możliwe że ona nie chciała mi o czymś powiedzieć. Lub chcę ale w innym terminie. 
- Przepraszam, za wszystko. Kocham Cię i martwię się. - powiedziałam mocno przytulając moją najlepszą przyjaciółkę.
- Ja przepraszam, wszystko w porządku. - odpowiedziała mi Tay. Mocniej ją przytuliłam, po czym oby dwie zaczęłyśmy się szykować na plażę. Ubrana w zielony strój kąpielowy, bluzkę na ramiączka i sandały czekałam na Taylor. Stanęłam na balkonie a moje rozpuszczone włosy zaczęły fruwać w różne strony, kiedy wiał wiatr.Usłyszałam że drzwi łazienki zamykają się a w nich staje moja śliczna przyjaciółka. Odwróciłam się w jej stronę. Wyglądała dobrze, nie tak jak zawsze, ale mimo to dobrze. Jej włosy były pokręcone, naturalnie. Miała falowaną sukienkę i sandały. Lubię ją kiedy jest naturalna, Taylor rzadko się maluje, tak jak ja. Jednak martwię się czy Ariana wejdzie do wody. Jej makijaż mógłby się rozpłynąć, a dziewczyna bez makijażu nie wychodzi z domu, ona jest dziwna.Wyszłyśmy zamykając drzwi na klucz. Starałam się iść szybko ale wpadłam na Harryego.
- Auuu.. patrz jak leziesz kretynie! - wrzasnęłam wściekła na niego. W sumie to moja wina, ja w niego wpadłam. Ale to 'nieważny' szczegół.
- Właściwie to ty we mnie wpadłaś? - dlaczego on też zauważył ten 'nieważny' szczegół. Wpadłam, nie wpadłam. I tak niech patrzy jak lezie. Wywróciłam oczami i wyminęłam chłopaka. Obróciłam tylko głowę, kiedy Taylor stała cała czerwona i pisała sms. Ona czerwona, jest tylko ze złości, nigdy z żadnego innego powodu. Czy coś ją złości?


_______________________________________________________________________________
Cześć kochani, nowy rozdział już jest. Mam nadzieję że wam się spodoba. Liczę na komentarze. Przy okazji,macie zwiastun opowiadania: https://www.youtube.com/watch?v=K_cwbokSZBg

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe <3 czekam na następny ;)
    @livenottodie2

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super zwiastun, a także rozdział ♥
    Czekam na następny :*
    @xAmazingNinja

    http://strong-saszan-fanfiction.blogspot.com/
    http://now-im-a-killer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne *.*
    Czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ciąg dalszy ♥ *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne!
    nie mogę doczekać się następnego :)
    @dopebreath

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam że z anonima ale jestem na imprezie.
    Rozdzial świetny , podoba mi sie twój styl pisania. :))
    Czekam na następny rozdział
    @Particia_Whoo

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bosko :) tylko niech Arianica sie nie przyczepi do Justina

    OdpowiedzUsuń
  8. Hazz i Sel ♥

    OdpowiedzUsuń