niedziela, 13 kwietnia 2014

Rozdział 10

* Perspektywa Seleny

- Wszystko w porządku? - pyta mnie Justin. Patrzę na niego i nie wiem co powiedzieć. Powinnam powiedzieć prawdę, czy kłamać? Sama nie wiem. Z windy wysiada pierwszy Harry który mija mnie bez słowa, bardzo jestem mu w tym momencie za to wdzięczna. Za nim wysiada Demi, jednak kiedy orientuje się które to piętro zawraca a winda zjeżdża na dół.
- Selena? - pośpiesza mnie Justin. Kiwam głową na tak. 
- Chciałem pójść z tobą na spacer, ale to chyba nieodpowiedni moment. - podsumowuje i patrzy mi w oczy. Z całych sił staram się odwrócić wzrok. Kiedy z nikąt pojawia się Ariana.
- Ja z tobą pójdę. - mówi i uśmiecha się szeroko do Justina.
- Nie, zostanę z Seleną. - odpowiada jej mój chłopak. Mimo że nie chcę żeby szli razem, to nie chcę z nim siedzieć.
- Nie, w porządku idźcie. - mówię a na twarzy Ariany maluje się tak wielki uśmiech, że ciężko go opisać słowami. Chłopak przytakuję, całuje mnie w głowę i odchodzi. Jestem rozbita, nie wiem co mam zrobić, co powinnam, i jak się zachować. To za dużo. 

* Perspektywa Demi

- Joe, jak myślisz jak powinniśmy się zachować? - pytam mojego chłopaka kiedy siadamy w fotelach, mojego pokoju.
- W związku z czym? - odpowiada, pijąc wodę z butelki. On jest taki słodki, we wszystkim co robi.
- No wiesz. Selena, Harry. Winda? - pytam, a on zaczyna rozumieć o co mi chodziło.  Zastanawia się przez moment.
- Nie wtrącajmy się. - mówi. Tak, dla niego to takie proste. To moja siostra, ja muszę przynajmniej z nią porozmawiać. Ostatnio ona robi się taka dziwna. Cały czas ma pretensje do Ariany, kłóci się z Taylor. Całuje Harryego, a mówi że kocha Justina. Cóż Selena jest starszą siostrą Ariany, zawsze będą miały jakieś sprzeczki, ale ostatnio zdarza to się za często. Z Taylor, nigdy się nie kłóciła, dlatego zaczyna mnie to martwić. To że pocałowała Harryego jest dziwne, patrząc na to że go nie lubi. A skoro kocha Justina to nie powinna tego robić, tak myślę. W sumie, to jest jej życie i jej wybory. Ale ja jako jej siostra, nie powinnam stać z boku i się przyglądać, kiedy ona prawdopodobnie niszczy je sobie. Wiem, Selena w takiej sytuacji odpowiedziała by mi że jest dorosła. Ale dla mnie zawsze będzie moją młodszą siostrzyczką. Nie patrząc na nic, to moja siostra i ją kocham. Dlatego powinnam z nią porozmawiać. Niezależnie od tego, jak mnie za to znienawidzi. Przepraszam Joego i wychodzę udając się na piętro z pokojem Seleny i Taylor. Zatrzymuję się pod drzwiami i sama nie wiem czy powinnam wchodzić. Kiedy nagle drzwi otwierają się, wychodzi wściekła Taylor i trzaska nimi. Teraz jestem pewna że muszę porozmawiać z Seleną. Dziewczyny nigdy się nie kłóciły, a nawet jeśli to godziły się od razu. Nigdy żadna nie trzaskała drzwiami. Otwieram drzwi i wchodzę do pokoju.

_________________________________________________
Oto jest 10 rozdział. :) Szkoda że pod ostatnim pojawiło się zaledwie 2 komentarze. Mam ma nadzieję że pod tym będzie więcej. :) Kocham was! <3 Dziękuję że czytacie! :D
                                               jeżeli przeczytałaś ~zostaw koemntarz

6 komentarzy:

  1. świetny x
    @dopebreath

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje opowiadanie < 33 Czekam na następny rozdział <3
    @Leenkaa_99

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na 11 , kocham to opowiadanie xoxo
    @flayalive
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku cudne!! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, przeczytałam wszysykie rozdzialy i tak sie w to wciagnela. Prosze powiadamiaj mnie na tt o nowych rozdzialach @biebunio

    OdpowiedzUsuń