sobota, 5 kwietnia 2014

Rozdział 7

* Perspektywa Seleny

Ja pływam, ja właśnie pływam. Nigdy nie uwierzę że to zrobiłam. Chciałam pokazać Harryemu jaka jestem odważna, i pływam. On raczej zauważył że się boję, bo cały czas trzymał mnie za ręce. 
- Dziękuję. - mówię i się rumienię. Dlaczego do cholery ja się rumienię? Chłopak uśmiecha się delikatnie, a ja dopiero teraz dostrzegam że ma dołeczki w policzkach. To słodkie.Chłopak tylko kiwa głową na boki co chyba oznacza że nie ma za co. Stoimy tak blisko siebie trzymając się za ręce, to mnie trochę peszy. Delikatnie podnoszę głowę, a nasze spojrzenia spotykają się. Jego zielone oczy są takie śliczne. Zbliża swoją twarz do mojej, a ja przymykam oczy. 
- Selena?! Harry?! - z brzegu dobiegają mnie głosy Taylor i Justina. Dziękuję im za to, gdyby nie oni, prawdopodobnie całowałabym się z Harrym. Nawet nie chcę myśleć jak obrzydliwe by to było. Uśmiecham się niezręcznie i spuszczam wzrok. Po czym szybko wychodzę z wody.
- Pływałaś? - mówi Justin i przytula mnie. Uśmiecham się i potakuję głową. Kiedy wygramoliłam się z jego uścisku, chłopak łapie mnie za rękę. A ja nie czuję nic. Przed chwilą było inaczej kiedy trzymał mnie Harry. Nie, nie, nie.. wydaje mi się.
- Wszystko w porządku? - pyta mnie mój chłopak, spoglądając na nasze splecione dłonie. 
- Tak, tak. - potakuję uśmiechają się. Spoglądam ukradkiem na Harryego, na którego twarzy wymalowany jest wielki uśmiech. 
- Chciałabym już wracać, idzie ktoś ze mną? - pytam, kiedy zapada niezręczna cisza.
- Ja mogę. - uśmiecha się Justin, nie takiej odpowiedzi oczekiwałam.
- Justin, obiecałeś że zrobimy wyścigi w wodzie. - mówi Ariana i robi swoją sztuczną smutną minkę. Wiem, że jest sztuczna. Ale dziękuję jej za to.
- My możemy. - odzywa się Nick. Możemy? Nie, raczej wolałam, jedną osobę.
- Ja też. - mówi Taylor, kiedy słyszy że Harry i Nick też idą. O co jej chodzi? Ona zachowuje się tak dziwnie. 

* Perspektywa Taylor

Oni się prawie pocałowali, gdyby nie moja i Justina szybka reakcja. Wiem w co gra Ariana. Gdyby Selena i Justin się pocałowali, ona miałaby pretekst aby go pocieszać. Dlatego nie zdziwiło mnie to że robiła wszystko byle by Justin został na plaży. Cóż ja nie mogłam pozwolić żeby Selena wracała sama z Harrym.. no i Nickiem. Więc, pomyślałam że wrócę z nimi. Oh.. dostałam sms kiedy się podniosłam.
*treść* CO TY DO CHOLERY WYPRAWIASZ?!?! Harry. xx
Czy on jest na mnie zły? Niby za co?
*treść* Ale o co Ci chodzi? Tay. xo
Odpisałam mu szybko.I równie szybko dostałam odpowiedź.
*treść* JESTEM wolny, ty  JESTEŚ wolna, robię co chcę. Nie kontroluj Seleny. Harry. xx
Czy on mi sugeruje, że to że nie jesteśmy w związku znaczy że powinnam zacząć spotykać się z kimś innym? Czy on chcę abym dała spokój mu i Selenie? Czy on nie widzi że ona ma chłopaka? Że mi na nim zależy? 

* Perspektywa Seleny

Nick dziwnie się zachowuje, podczas naszego powrotu. Cały czas stara się o to żeby Taylor razem z nim się odsunęli. Kiedy wreszcie dziewczyna ulega. To odchodzą razem. Zostaje sama z Harrym. NIEZRĘCZNIE.
- Wiesz że to co było.. to nic, prawda? - zdobywam się na odwagę by zadać pytanie.
- Coś było? - pyta mnie chłopak i krzywo się na mnie patrzy. No tak, dla mnie to było 'coś', dla niego pewnie był by kolejny pocałunek z głupią laską. To tylko moje myśli, mimo to auuć zabolało.

________________________________________
Cześć moje kochane misie! ♥ Ten rozdział jest okropny, tak jak każdy poprzedni i każdy następny. Jeżeli nadal będzie tylko po 4 komentarze, to ja naprawdę nie będę pisała, bo to tylko marnuje mój czas. A tak naprawdę nikomu się nie podoba. ;c Kocham was! I dziękuję za tyle wejść! Kolejny rozdział zgodnie z umową, jutro. <3 x

                                   jeżeli przeczytałaś/łeś ~ zostaw komentarz

9 komentarzy:

  1. Błagam Cię nie przestawaj pisać <33
    Kocham tego bloga
    Jest naprawdę świetny xx ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rozdział *.* Nie moge sie juz doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przestawaj pisać, błagam cię ten blog jest naprawde cudowny

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ciąg dalszy <3 Nie przestawaj pisać,uwielbiam go ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. hce już następny!!!!! ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. pisz dalej ! ♥
    informuj mnie o nowych rozdziałach :)
    @dopebreath

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na następny rozdział <3
    Możesz informować mnie o nowych rozdziałach? @Leenkaa_99

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały <333

    OdpowiedzUsuń